Rozpocznij współpracę z TDC
Naszą mocną stroną są nasi przedstawiciele handlowi. To oni pozwalają dystrybuować nasze wyroby w kraju i za granicą, tym samym umożliwiając rozwój. Dlatego staramy się w najwyższym stopniu dbać o naszą sieć dystrybutorów zapewniając: stosowne materiały, czytelną ofertę, know-how, dogodne warunki handlowe oraz doradztwo. Naszym aktualnym przedstawicielom szczerze dziękujemy za dotychczasowe lata współpracy. Pragniemy zachęcić wszystkich potencjalnych nowych przedstawicieli do zapoznania się z naszą ofertą i do współpracy z firmą TDC.
-
Twoje konto online
Dostęp do konta użytkownika daje wiele możliwości:
WSPÓŁPRACA:
- wgląd w indywidualne ceny dostępne dla Twojej firmy
- śledzenie obrotów handlowych
- śledzenie informacji o indywidualnych rabatach
- informacje Newlsetter o aktualnościach, nowościach i promocjach
- Nowość! uczestnictwo w programie lojalnościowym dającym wiele możliwości!
ZAMÓWIENIA:
- podgląd wszystkich aktualnych i archiwalnych zamówień złożonych w TDC wraz ze szczegółowymi statusami ich realizacji oraz danymi o fakturach
- śledzenie szczegółowych informacji odnośnie postępu i terminu realizacji danego zamówienia ze szczegółowymi danymi
- szereg filtrów ułatwiających identyfikację danego zamówienia
PŁATNOŚCI:
- śledzenie szczegółowych informacji odnośnie bieżącego salda płatności
- otrzymywanie informacji email o dokonanych wpłatach, oraz saldzie
- możliwość płatności elektronicznych
FAKTURY:
- dostęp do bieżących oraz archiwalnych faktur VAT w formacie PDF, oraz XML zgodnym ze specyfikacją ECOD
- techniczna możliwość integracji wystawianych przez TDC faktur w formacie XML zgodnym ze specyfikacją ECOD z Twoim systemem księgowo – rozliczeniowym
-
Stabilne rabaty
Polityka rabatowa TDC jest jasna i klarowna. Firma proponuje korzystne warunki współpracy zarówno dla stałych i wiernych odbiorców, oraz daje stosowne narzędzia i dogodne warunki dla nowych kontrahentów chcących rozpocząć stałą współpracę z TDC.
-
Przedłużone terminy płatności
Po przesłaniu do nas dokumentów o nadaniu NIP, KRS, REGON - proponujemy dogodne przedłużenie terminów płatności.
-
Szybka dostawa kurierem
-
Czas dostawy oraz braki magazynowe:
- Czas dostawy może się różnić w zależności od wybranej formy płatności, dostawcy (w przypadku towarów, których jesteśmy dystrybutorami) oraz w związku z dniami wolnymi od pracy, świętami.
- Po złożeniu zamówienia w naszym sklepie natychmiast otrzymujesz od nas maila z informacją o zamówionych przez Ciebie produktach.
- Realizacja zamówienia następuje kolejnego dnia roboczego. Wyjątek stanowią zamówienia z zadeklarowaną przedpłatą- w tym wypadku realizacja następuje do 48 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie lub otrzymaniu potwierdzenia dokonania wpłaty.
- W przypadku braków magazynowych, realizujemy zamówienie częściowo.
- Jeśli życzysz sobie, żeby zamówienie zostało wysłane w komplecie napisz o tym w polu „uwagi” składając zamówienie.
-
W przypadku braków wysyłka następuje kiedy tylko zamówiony towar zejdzie z produkcji lub zostanie dostarczony przez producenta. Poniżej zamieszczamy szacowany czas wysyłki braków:
Rodzaj towaru Czas oczekiwania Znaki wykonane na folii lub płycie PCV do 7 dni roboczych od złożenia zamówienia Znaki wykonane na SYSTEMIE TD® lub na poliwęglanie do 10 dni roboczych od złożenia zamówienia Towary handlowe (wszystkie inne produkty z wyjątkiem znaków) do 14 dni roboczych od złożenia zamówienia Podane wyżej terminy są maksymalnymi czasami oczekiwania.
Dostarczenie towaru do Polski odbywa się wyłącznie za pośrednictwem firmy DHL.
-
Koszty przesyłki / Warunki dostawy
-
Dostawa Gratis
- W TDC przy zamówieniach towarów dostępnych w magazynie , oraz o standardowych rozmiarach - dostawa gratis od 500pln netto!
-
Dostawa płatna
- Przy wartości zamówienia poniżej 500pln netto pobierana jest opłata w wysokości 20pln netto.
- W przypadku zamówień niestandardowych:
- Towar zamawiany z zewnętrznego magazynu
- Towar o dużej wadze
- Towar o nietypowym gabarycie
-
Dostawa Gratis
W przypadku dostawy paletowej, jest możliwość wysyłki na koszt TDC towarów niestandardowych jak na przykład gaśnice, jednak warunki takich dostaw są rozpatrywane indywidualnie. O szczegóły pytaj w naszym Biurze Handlowym: tdc@tdc.pl
Ostateczny koszt dostawy jest widoczny w podglądzie koszyka w naszym sklepie internetowym tdc.pl jeszcze przed złożeniem zamówienia. -
Czas dostawy oraz braki magazynowe:
-
Fachowa obsługa i doradztwo
Firma zapewnia fachowe doradztwo w zakresie znajomości produktu, jego właściwości technicznych, możliwych zastosowań, pełnego wykorzystania możliwości produkcyjnych TDC itd. Naszym dystrybutorom pragniemy zapewnić dostęp do jak najgłębszej wiedzy na temat zastosowania naszych rozwiązań.
-
Materiały marketingowe
Firma zapewnia wsparcie w postaci:
- aktualnych katalogów firmowych,
- ulotek reklamowych,
- próbek wyrobów,
- wygodnych w użyciu katalogów skróconych pokazujących przekrój naszej oferty i posiadających wolne miejsce na pieczęć dystrybutora.
- materiałów szkoleniowych (np. nasza publikacja „Zasady rozmieszczania znaków na drogach ewakuacyjnych i przeciwpożarowych”)
- tablice dla przedstawicieli, na których umieszczamy logo i dane teleadresowe przedstawiciela.
-
Tablice dla dystrybutora
Oferujemy wsparcie sprzedaży dla naszych dystrybutorów w postaci tablic poglądowych z przykładami oznakowań. Formaty tablic: 66 x 100 cm oraz, dla tablic w ramach aluminiowych: 80 x 170 cm. Szczególnie polecamy tablicę UB 001 na której umieszczamy logo oraz dane teleadresowe naszego dystrybutora. (szczegóły w Biurze Handlowym).
-
Powiadomienia
- otrzymywanie wiadomości email o każdorazowych zmianach statusu zamówienia
- otrzymywanie wiadomości email z potwierdzeniem wpłat oraz bieżącym saldem płatności
- otrzymywanie wiadomości email z wraz z fakturą PDF oraz XML zgodnym ze specyfikacją ECOD zaraz w momencie jej wystawienia
- powiadomienia email o nadaniu przesyłki DHL
- powiadomienia SMS o nadaniu przesyłki DHL
- Wsparcie w implementacji produktów do sklepu internetowego
Szanowni Państwo, w celu ułatwienia wprowadzenia do sprzedaży elektronicznej oznakowań firmy TDC-TOP DESIGN CHUDZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA, oferujemy Państwu dostarczenie poniższych materiałów*, które wierzymy, że znacznie uproszczą i przyspieszą wprowadzenie do oferty ponad 20000 produktów, które sprzedajemy.
Oto co możemy przekazać na Państwa ręce:
- Kompletny zestaw zdjęć wraz z indeksami towarowymi wszystkich naszych produktów. Grafiki są już przygotowane do wprowadzenia na stronę, bez konieczności dodatkowej obróbki.
- Cennik produktowy w postaci pliku csv, który jest przyjazny do pracy w każdym środowisku programowym. Dzięki temu wgranie cen do Państwa sklepu będzie łatwe i proste.
W cenniku znajdą Państwo nazwy wszystkich produktów, formaty, podłoża, ceny, w których dokonują Państwo u nas zakupów oraz ceny detaliczne, które są widoczne dla naszych niezalogowanych klientów.
Mamy nadzieję, że dzięki tych informacjom nie będą mieli Państwo problemu z ustalaniem cen w swoim sklepie internetowym.
W razie wszelkich pytań lub wątpliwości jesteśmy oczywiście do Państwa dyspozycji. Mogą Państwo liczyć na nasze zaangażowanie i rady.
*przed przekazaniem materiałów, będziemy prosili o podpisanie przez Państwa umowy dotyczącej udostępniania do celów marketingowych naszych zdjęć, cenników i innych materiałów promocyjnych.
Wszelkie informacje są dostępne w naszych biurze handlowym: tdc@tdc.pl lub pod numerem: 601594444
Podziel się naszym sukcesem - i rozpocznij współpracę z nami!
