Kategorie

Instrukcja postępowania na stanowisku pracy z komputerem i drukarką

  • IAR01

Teraz już od:

9.28 zł

do koszyka

Instrukcja BHP przy obsłudze kserokopiarki

  • IAR02

Teraz już od:

9.28 zł

do koszyka

Instrukcja BHP przy obsłudze niszczarki dokumentów

  • IAR03

Teraz już od:

9.28 zł

do koszyka

Instrukcja BHP dla pomieszczeń administracyjno-biurowych

  • IAR04

Teraz już od:

9.28 zł

do koszyka

Instrukcja BHP przy obsłudze maszyny do oprawy dokumentów

  • IAR05

Teraz już od:

9.28 zł

do koszyka
  • Znak przestrzenny - Hydrant zewnętrzny przestrzenny 3D - mały 25 x 25 cm
    BE100
    od 148.00 zł
  • Konstrukcja nośna znaku przestrzennego 3D małego Ø 3,5 cm / h 200 cm
    BF200
    od 204.00 zł
  • Płachta izolacyjna 6 x 8 m – koc do gaszenia pożarów pojazdów spalinowych i elektrycznych
    1Z004
    od 4695.00 zł
  • Tablica prowadząca U-3b
    SFU-3b
    od 132.00 zł
  • Odbojnica płaska nieświecąca czarno-żółta
    AC272
    od 30.83 zł
    51.39 zł (-40%)
  • Profil ochronny ostrzegawczy czarno - żółty
    AC262
    od 76.61 zł
    127.69 zł (-40%)

Biuro - instrukcje BHP pozwolą zadbać o zdrowie i wydajność Twoich pracowników administracyjnych



Jedną z podstawowych zasad prawa pracy jest obowiązek zapewnienia przez pracodawcę pracownikowi bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Praca bezpieczna to taka, która nie spowoduje zagrożenia zdrowia i życia pracownika lub osoby postronnej, natomiast za pracę higieniczna uznaje się pracę pozbawioną wpływu negatywnych czynników na zdrowie pracownika.

Jednym z najbardziej istotnych obowiązków pracodawcy jest udostępnienie do stałego korzystania pracownikom instrukcji BHP.

Bezpieczeństwo i higiena pracy biurowej

Z uwagi na głównie siedzący charakter, praca biurowa jest zaliczana do kategorii prac o niskim prawdopodobieństwie groźnych w skutkach wypadków. Możliwość zdarzenia powodującego uraz jest stosunkowo niewielka, niemniej jednak nieprzestrzeganie zasad BHP w biurze może powodować u pracowników dokuczliwe i przewlekłe dolegliwości zdrowotne.

Z pozycji siedzącej wynikają liczne dolegliwości mięśniowo-szkieletowe, które mogą prowadzić do różnego rodzaju schorzeń i zwyrodnień. Zbyt długa praca przy monitorze komputera i długotrwała ekspozycja na promieniowanie może spowodować uszkodzenie wzroku. Oprócz takiej zapewnienia takiej organizacji stanowisk pracy biurowej, które zminimalizuje zagrożenia zdrowia pracownika, pracodawca musi udostępnić instrukcje BHP dotyczące obsługi urządzeń biurowych – drukarki, kserokopiarki, niszczarki itp.

Instrukcje administracyjno-biurowe produkcji TDC

Instrukcje BHP dla pracowników biurowych oferowane przez firmę TDC powstały przy udziale specjalistów bezpieczeństwa i higieny pracy. Są wykonane w sposób trwały i estetyczny oraz zgodne z wymaganiami aktualnych przepisów Państwowej Inspekcji Pracy.

Nasze przykładowe instrukcje BHP stosowane w biurze to „Instrukcja postępowania na stanowiskach pracy z komputerem i drukarką”, „Instrukcja BHP dla pomieszczeń administracyjno-biurowych”, „Instrukcja BHP przy obsłudze niszczarki dokumentów” czy „Instrukcja BHP przy obsłudze maszyny do oprawy dokumentów”.

Zamów newsletter TDC

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z:
Wpisz swój adres e-mail

Administratorem Danych Osobowych jest TDC-TOP DESIGN CHUDZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA z siedzibą przy ul. Oliwskiej 166, 80-209 Chwaszczyno (dalej jako „Spółka”). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: lub korespondencyjnie: ul. Oliwska 166, 80-209 Chwaszczyno. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: przekazywania informacji handlowych przez Spółkę, dotyczących oferty Spółki z w formie elektronicznej lub telefonicznej (w zależności od wyboru) bądź w celu udostępnienia danych osobowych firmie kurierskiej w zakresie: imię i nazwisko, adres, numer telefonu w celu realizacji i dostarczenia zamówienia, na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, jak też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne.