Kategorie

Instrukcja postępowania na stanowisku pracy z komputerem i drukarką

  • IAR01

Teraz już od:

19.11 zł

do koszyka

Instrukcja BHP przy obsłudze kserokopiarki

  • IAR02

Teraz już od:

19.11 zł

do koszyka

Instrukcja BHP przy obsłudze niszczarki dokumentów

  • IAR03

Teraz już od:

19.11 zł

do koszyka

Instrukcja BHP dla pomieszczeń administracyjno-biurowych

  • IAR04

Teraz już od:

19.11 zł

do koszyka

Instrukcja BHP przy obsłudze maszyny do oprawy dokumentów

  • IAR05

Teraz już od:

19.11 zł

do koszyka
  • Znak przestrzenny - Miejsce zbiórki do ewakuacji 3D - mały 25 x 31 cm
    BD001
    od 268.00 zł
  • Znak przestrzenny - Hydrant zewnętrzny przestrzenny 3D - mały 25 x 25 cm
    BE100
    od 268.00 zł
  • TRAFFIC EXTRA PAINT - FARBA DO MALOWANIA LINII O WZMOCNIONEJ FORMULE
    U1004
    od 59.60 zł
  • TRAFFIC PROTEKTOR BEZBARWNY LAKIER UTRWALAJĄCY LINIE
    U1003
    od 49.00 zł
  • Odbojnica płaska nieświecąca czarno-żółta
    AC272
    od 61.33 zł
    102.22 zł (-40%)
  • Profil ochronny ostrzegawczy czarno - żółty
    AC262
    od 111.35 zł
    185.58 zł (-40%)

Biuro - instrukcje BHP pozwolą zadbać o zdrowie i wydajność Twoich pracowników administracyjnych



Jedną z podstawowych zasad prawa pracy jest obowiązek zapewnienia przez pracodawcę pracownikowi bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Praca bezpieczna to taka, która nie spowoduje zagrożenia zdrowia i życia pracownika lub osoby postronnej, natomiast za pracę higieniczna uznaje się pracę pozbawioną wpływu negatywnych czynników na zdrowie pracownika.

Jednym z najbardziej istotnych obowiązków pracodawcy jest udostępnienie do stałego korzystania pracownikom instrukcji BHP.

Bezpieczeństwo i higiena pracy biurowej

Z uwagi na głównie siedzący charakter, praca biurowa jest zaliczana do kategorii prac o niskim prawdopodobieństwie groźnych w skutkach wypadków. Możliwość zdarzenia powodującego uraz jest stosunkowo niewielka, niemniej jednak nieprzestrzeganie zasad BHP w biurze może powodować u pracowników dokuczliwe i przewlekłe dolegliwości zdrowotne.

Z pozycji siedzącej wynikają liczne dolegliwości mięśniowo-szkieletowe, które mogą prowadzić do różnego rodzaju schorzeń i zwyrodnień. Zbyt długa praca przy monitorze komputera i długotrwała ekspozycja na promieniowanie może spowodować uszkodzenie wzroku. Oprócz takiej zapewnienia takiej organizacji stanowisk pracy biurowej, które zminimalizuje zagrożenia zdrowia pracownika, pracodawca musi udostępnić instrukcje BHP dotyczące obsługi urządzeń biurowych – drukarki, kserokopiarki, niszczarki itp.

Instrukcje administracyjno-biurowe produkcji TDC

Instrukcje BHP dla pracowników biurowych oferowane przez firmę TDC powstały przy udziale specjalistów bezpieczeństwa i higieny pracy. Są wykonane w sposób trwały i estetyczny oraz zgodne z wymaganiami aktualnych przepisów Państwowej Inspekcji Pracy.

Nasze przykładowe instrukcje BHP stosowane w biurze to „Instrukcja postępowania na stanowiskach pracy z komputerem i drukarką”, „Instrukcja BHP dla pomieszczeń administracyjno-biurowych”, „Instrukcja BHP przy obsłudze niszczarki dokumentów” czy „Instrukcja BHP przy obsłudze maszyny do oprawy dokumentów”.

Zamów newsletter TDC

BĄDŹ NA BIEŻĄCO Z:
Wpisz swój adres e-mail

Administratorem Danych Osobowych jest TDC-TOP DESIGN CHUDZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA z siedzibą przy ul. Oliwskiej 166, 80-209 Chwaszczyno (dalej jako „Spółka”). Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: lub korespondencyjnie: ul. Oliwska 166, 80-209 Chwaszczyno. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: przekazywania informacji handlowych przez Spółkę, dotyczących oferty Spółki z w formie elektronicznej lub telefonicznej (w zależności od wyboru) bądź w celu udostępnienia danych osobowych firmie kurierskiej w zakresie: imię i nazwisko, adres, numer telefonu w celu realizacji i dostarczenia zamówienia, na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako RODO). Dane osobowe mogą być ujawnione pracownikom lub współpracownikom Spółki, jak też podmiotom udzielającym wsparcia Spółce na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi umowami powierzenia. Każda osoba posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, jak też prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne.

Dzień wolny

Dnia 27 grudnia 2024 nasza firma będzie nieczynna. Zachęcamy do dokonywania zakupów w naszym sklepie internetowym.